sobota, 21 grudnia 2013

Dziadek do orzechów....

... w krakowskiej operze !!! Właśnie wczoraj odbyła się wielka premiera tej klasycznej sztuki baletowej. Piszę klasyczna bo to jeden z najbardziej znanych spektakli baletowych w historii muzyki. Ja nie byłem na premierze ale uczestniczyłem w próbie generalnej. I nie jestem oczywiście znawcą gatunku, moje uwagi i pisanie bierze się z bardzo subiektywnych odczuć i emocji wyniesionych ze spektaklu. Mnie się ogromnie podobało. Znakomita choreografia Emila Wesołowskiego, świetne partie Klary Mizuki Kurosawy i w ogóle znakomicie zagrany spektakl  przez cały zespół opery, balet, chórzyści, dzieci. Byłem oczarowany. Tak naprawdę takie same odczucia miałem kiedy w Operze przedstawiano również baletowy spektakl " Kopciuszek " to ten poziom emocji.    Dla mnie znakomity spektakl !!!   Tylko jeden problem się tu jawi. Z tego co wiem na najbliższe miesiące nie ma biletów. Okazuje się że spektakle operowe " idą jak woda " ale polecam walczyć ! Naprawdę warto  !!!

" Dziadek do Orzechów " Piotra Czajkowskiego w choreografii Emila Wesołowskiego w Operze Krakowskiej  20.12.2013 r.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz