sobota, 30 stycznia 2010

O rozkoszy

To tytuł jutrzejszej premiery w Teatrze Słowackim. Ale mylił by się ktoś patrząc na zdjęcia, że sztuka to o erotyzmie i kobietach. Spektakl dotyczy niezwykłego spotkania jednego z najwybitniejszych oświeceniowych myślicieli, Diderota, autora słynnego "Kubusia Fatalisty", encyklopedysty, z carycą Katarzyną II. Przeplata się tu zarówno życie przyszłej Imperatorowej jak i Diderota. Tekst napisany przez Macieja Wojtyszkę i wyreżyserowana przez niego. Reżyser pozwolił mi na zrobienie zdjęć w trakcie prób za co dzięki mu wielkie. Nie mnie pisać tu o spektaklu, wszak nie jestem krytykiem teatralnym ale to co widziałem szalenie mi się podobało. bez żadnych zbereźnych podtekstów.



  

 



 

  

  



1 komentarz:

  1. Z tego co czytam i co widze to i mnie ta sztuka z pewnoscia spodobalaby sie :)

    OdpowiedzUsuń