poniedziałek, 24 czerwca 2013

Poświęcenie po mojemu....

... czyli kilka fotografii z wczorajszych uroczystości poświęcenia Kościoła bł. Jana Pawła II w Łagiewnikach. Było pięknie, była pogoda ( na szczęście )  a dla nas w miarę dobra   możliwość robienia zdjęć. Decyzja aby początek Mszy i poświęcenie kościoła robić z chóru była jak najbardziej uzasadniona. Kościół wbrew pozorom nie jest duży. Stado ludzi biegających z aparatami za kardynałem wyglądało by fatalnie. Co prawda i tak były tam cztery osoby które od czasu do czasu właziły w kadr, ale z nie takimi rzeczami musimy sobie radzić. Na pewno zaskoczeniem była krótka jazda wielkim Papamobile którego sprowadzono na ta uroczystość. Myślę że sam kardynał się tego nie spodziewał.  Fotograficznie byłem troszkę zawiedziony. Według mnie nie było jakiegoś fajerwerku ( choć muszę przyznać że Kardynał w Starze był widokiem niezłym ) ale dało się zrobić kilka fajnych zdjęć.
A wiec poświecenie po mojemu...





























24.06.2013 Kraków - Łagiewniki. Poświęcenie Kościoła bł Jana Pawła II 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz