środa, 2 października 2013

Mural AGH...

... nareszcie jest. Pisze nareszcie bo miał być pod koniec maja , a jest dopiero teraz. Mural namalowany został na jednej ze ścian kamienicy przy ul. Czarnowiejskiej 50 b. Kamienica wyremontowana wiec chyba dlatego to tak długo trwało. Projekt wybrano dwustopniowo. Do drugiego etapu zakwalifikowano dziewięć  projektów. Internauci wybrali jeden.  Projektantką okazała się Pani Justyna Lubińska.  Jak napisano w ogłoszeniu o konkursie : Projekt łączy w sobie kilka elementów z różnych epok rozwoju technologicznego. Począwszy od maszyny parowej, poprzez futurystyczne wizje latającego okrętu z I połowy XX wieku, po wir czasoprzestrzenny, nawiązujący w swym kształcie do akceleratora cząstek. Wszystkie te twory ludzkiej myśli technicznej mają za zadanie służyć zarówno nauce, ale przede wszystkim samemu człowiekowi. Symbolizują one także szybki postęp technologii i wiedzy, zapowiadając powstanie w niedalekiej przyszłości urządzeń, których nie jesteśmy w stanie wyobrazić sobie w obecnej chwili. 

Dzisiaj zobaczyłem go pierwszy raz. I podoba mi się. Szczególnie w większej odległości przy dużym ruchu samochodów robi wrażenie. Zawsze się cieszyłem z tego gdy powstaje sztuka ulicy. Mówiąc szczerze chodząc dużo po naszej Ukochanej Konserwie mam dość obrzydliwych, wulgarnych, haniebnych napisów na każdej kamienicy każdym bloku osiedla. Na szczęście powstają takie perełki. Podoba mi się to...

Mural AGH ul. Czarnowiejska  02.10.2013 r



   





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz