wtorek, 8 kwietnia 2014

200 tysięcy.....

....czyli licznik bije. Z powodów zawirowań około konkursowych nawet nie zauważyłem ze 2 kwietnia zaliczyłem 200 000 wizyt na tym blogu.. Jak na trochę więcej niż cztery lata to chyba nieźle jak na mój lokalny blog. Pięknie się kłaniam wszystkim którzy tutaj zachodzą, przepraszam jeśli kogoś uraziłem wpisem lub też zdjęciem. No i oczywiscie zapraszam do swojego " ogródka fotograficznego "  Mam nadzieje ze nudno nie będzie.
Marek.

A juz tak żeby zakończyć temat konkursów upublicznię nasze zbiorowe zdjęcie. Przepraszam że tak późno ( miało być następnego dnia jako część mojego bloga z kalendarium ale nie dotarło ) wiec dopiero teraz.....

Panie ! Panowie !

Na scenie ArtBasenu wszyscy laureaci 10 edycji BZWBK Press Photo. najważniejsza postać autor zdjęcia 10 lecia stoi w środku z żółtym pasku na ramieniu Wojtek Grzędziński ! Jeszcze raz gratuluję wszystkim kolegom i koleżankom !

02.04.2014 r. Warszawa Art Basen

Fot. Krzysztof Basel  / fotoblogia.pl

 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz