czwartek, 15 listopada 2012

Jedzenie, wino,widelce czyli...

.... Targi które w moim rankingu po książkach są na drugim miejscu po książkach. Szczególnie wino. Odkąd na jesieni spędziłem w winnicy Srebrna Góra na Bielanach dwa pełne tygodnie wino jet jakby mi bardzo bliskie. Ale tak naprawdę to te trzy Targi w jednym to jakby szampon do włosów który myje, płuka i obcina włosy. Bo i jedzenie i coś do popicia no i na koniec sprzęt którym można robić cuda. Lubię też te Targi bo są branżowe nie ma tłumów bez sensu wałęsających się klas szkolnych choć oczywiscie stałych bywalców darmowego żarcia i wypitki tez wielu spotkałem. Nie jestem fachowcem ani od żarcia ( choć uwielbiam), ani od wina ( choć kocham jak prawie żonę ) tym bardziej od sprzętu którym można ugotować, pociąć, zamrozić czy wytworzyć wszystko co potrzeba człowiekowi do jedzenia. Więc kończę swoje wynurzenia i przechodzę do paru zdjęć.  A to wszytko można zobaczyć na Targach  GASTROFOOD, HORECA, ENOEXPO.  

Zacząłem oczywiście od tego aby rzucić coś na ząb w tym miejscu świetne wędliny


... a ty przekąski z sera i wędliny...
 

Przy okazji oglądania wszelakiego sprzętu kuchennego, restauracyjnego wyposażenia hoteli, kuchni,pokoi, i tysiąca różnych innych rzeczy można np.skosztować pieczonych ziemniaków...świetne


...koniec jedzenia to oczywiscie deser w tym przypadku znakomite lody...


... no ale dość jedzenia i marudzenia przejdźmy do tego po co tu przyszliśmy - WINO...


... to od wielu lat kocham ... Tokaj najlepiej aszú 5 puttonyos...


Tymczasem na dziesiątkach stoisk trwały niekończące się degustacje...



W centrum zainteresowania Brytyjka Patricia Atkinson ( już ją lubię za samo nazwisko ) Człowiek Roku 2012 Magazynu " Czas Wina " (polecam serdecznie ), właścicielka winnicy Clos d'Yvigne wielokrotnie nagradzana za to co wyprodukowała. A produkuje 130 tys butelek różnorakiego wina. Próbowałem i powiem że słodkie wino które degustowałem jest po prostu " niebiańskie "


 Tu z rak Pawła Gąsiorka wydawcy " Czas Wina " otrzymuje stosowną nagrodę...


Własnie ! Skoro padło nazwisko Pawła , powiem tak Skauci są wszędzie !  Pawle ! Pozdrawiam serdecznie  !!!



Degustacja win Patricii trwała sporo czasu bo to cztery typy wina i jak widzimy zainteresowani byli wszyscy...



Wszystko się jednak musi skończyć. Dla ochłody mojego rozgrzanego łba Ten przemiły Pan wyprodukował ogromniastą kostkę lodu która nie jeden rozgrzany łeb by schłodziła...


P.s. Na zakończenie mój zacny kolega, którego spotykam w wielu nietypowych sytuacjach, a który często zagaszcza na moim blogu czyli Staś. Zobaczyłem go na przestrzał  wszystkich hal,  kiedy ponad głowami ludzi zauważyłem aparat na patyku. Nie wątpliwie STAŚ !


Musieliśmy, no po prostu musieliśmy zrobić sobie to co z miłością robimy : fotkę !!!



Targi W Krakowie. ENOEXPO - Targi Wina, HORECA - Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii, GASTROFOOD - targi Artykułów spożywczych i napojów.  14 - 16. 11 2012 r.

2 komentarze:

  1. Tokaj to coś czym bratanki mogą się zdecydowanie szczycić. Polecamy ten napitek:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie szkoda, że nie dane mi było wpaść choćby na chwilę. Sądząc po zdjęciach, było i co degustować i z kim rozmawiać. Swoją drogą wino wprost z beczki - cudowna sprawa.

    OdpowiedzUsuń