poniedziałek, 26 listopada 2012

Mgłę , dzioby i ptaki....

... z nudów dzisiaj robiłem. Co prawda na ptasie dzioby wybieram się już od dawna ale ze względu na skromności sprzętowe na razie nie robiłem Dzisiaj popróbowałem. Kiedy moi koledzy dzisiaj hurtem gnietli się na górce spotersów, ja jak Dyzio Marzyciel gapiłem się na ptaki i mgłę. Pięknie było. Do wieczora, kiedy moja ukochana podsumowała : No pięknie ! Ptaszki sraszki a chleb przyniosłeś ? Nie . To nie ma żarcia ! Poszedłem po suche bułki.

Ptaszki, dzioby i mgła. 26.11.2012

Mam dylemat : Analogowo czy cyfrowo  ???


To jest moja ostatnia sucha bułka ! Oddaj  !!!




To powód dzisiejszej nudy ! MGŁA  !!!


Balon jest wszędzie ...


A udław się ta sucha bułką !!!


Parking & Ride...


Srulce w całej krasie...



Az strach powiedzieć ! Kaczka !!! Ciut, Ciut nie taka jaka chciałem ale niech tam...


Oczywiście nie zabraknie dzioba łabądka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz