niedziela, 21 września 2014

Malowanie Mogilskiego.....

.... czyli coś co bardzo popieram od początku. Im więcej takich inicjatyw tym mniej " obszczymurów " na naszych ulicach. Pomysłodawczynią aby Rondo Mogilskie upiększyć mozaikami, muralami jest Pani Radna Małgorzata Jantos. Stowarzyszenie " 101 Murali dla Krakowa " ogłosiło konkurs na mural na kawałku Ronda Mogilskiego który wygrał młody artysta  Olaf Cirut i to on od kilku dni wprowadza swój projekt w czyn. Ma być gotowy w poniedziałek. Ja wybrałem się tam w sobotę. Nie mogło mnie tam zabraknąć A com zobaczył pokazuje. Według mnie jest pięknie....








Pani Małgosia mówi : No fot, no foto brak makijażu Ja tu tylko słodkie bułki donoszę !




A mozaika Mehoffera już działa na wszystkich....








Olaf prezentuje swój projekt...





Malowanie Mogilskiego 20.09.2014 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz