czwartek, 2 lutego 2017

Pejzaż Horyzontalny 3...

... czyli byłem na budowie. Dużej budowie. Budowie S - 7 z Lubnia do Rabki. Jak już pisałem z wyuczonego zawodu budowlańca pozostał mi sentyment do czegoś co powstaje, do błota, do tego ze pracując coś powstaje a nie burzy. Post ma tytuł 3 bo dwa poprzednie to też budowy. Pierwszy to budowa Hali Tauron Areny i można podglądnąć tu... http://mareklasyk.blogspot.com/2012/10/pejzaz-horyzontalny.html  oraz na budowie autostrady Kraków - Tarnów  tutaj.....http://mareklasyk.blogspot.com/2011/02/pejzaz-horyzontalny.html

Tytuły wszystkie takie same " Pejzaż Horyzontalny " już chyba zawsze będzie mi się kojarzył z wielka budowa dzięki filmowi z 1978 roku ( polecam, znakomity produkcyjniak z budowy Huty Katowice ) oraz kapitalnym tekstem Wieśka Dymnego i muzyka Kantego Pawluskiewicza. Jedna z tych piosenek które nigdy mi się nie nudzą i uważam je za genialne....

A dzisiaj budowa i chyba największa inwestycja drogowa w Polsce aktualnie. Z Lubnia do Rabki wreszcie zaczęto budować drogę szybkiego ruchu S - 7. Kilkanaście kilometrów w trudnym górskim terenie, tunel i ogromne estakady.   Mieliśmy okazję zobaczyć budowę II odcinka z Naprawy do Skomielnej z wlotem tunelu i odcinek III ze Skomielnej do Rabki w miejscu budowania kilkusetmetrowej estakady i węzła Skomielna.

Dzisiaj nie będzie zdjęć Będzie slajdowisko. Oglądajcie....

 A więc mój pokaz slajdów Pejzaż Horyzontalny

https://www.youtube.com/watch?v=6q-SPWRem1s&t=39s



 Ale jakby ktoś chciał to tutaj zdjęcia....

III Odcinek Skomielna Rabka . Budowa estakady












Odcinek III  Skomielna - Rabka budowa węzła Skomielna











Budo3wa II odcinka Naprawa - Skomielna. Wlot tunelu















Kraków 02.02.2017 r. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz