poniedziałek, 7 listopada 2011

Гимн СССР...

... w ten dzień należało by śpiewać. I pewnie w Rosji wielu to dzisiaj robi. Ale jeszcze więcej pewnie płacze po swoich zamordowanych w czasach rewolty rodzinach. Wielokrotnie słuchałem hymnu CCCP wszak mój wiek 50 + usprawiedliwia ten fakt. Akademie ku czci, transmisje z Moskwy tudzież słuszne manifestacje zupełnie nie przymuszanego narodu popierającego zwycięstwa Wielkiej Rewolty to w czasach minionych dla mnie i mnie podobnych ( wiekowo ) chleb powszedni. I ciesze się że dożyłem takich czasów że Hymn CCCP mimo ze jest dalej Hymnem tyle ze Rosji i ze zmienionymi słowami mogę słuchać w wykonaniu genialnego duetu Białoruskiego ( już niestety nieistniejącego ) Пятница - 5 nizza.
A wiec myśląc o tamtych czasach posłuchajcie...


Błażeju !!! Dzięki za znalezienie w mojej łepetynie szufladki z 5nizzą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz