czwartek, 20 grudnia 2012

Z Tysięcznika....

... widoki publikuję. Tysiącznik vel Mrówkowiec to ogromny blok Na Azorach przy Jaremy 1 - 15. Wczoraj kiedy opublikowałem na moim skromnym blogu post o malowaniu Jaremianki i zaproszeniu mieszkańców tego bloku na darmowe zwiedzanie Muzeum Narodowego odwiedziło mnie ponad pół tysiąca ludzi za co oczywiście bardzo dziękuję.  !  Nie było by pewnie tyle osób gdyby nie społeczność na FB Osiedle Azory !! Kochani ! działajmy a będzie nam lepiej ! Oczywiście Na Azorach !!! Mam nadzieję że miedzy innymi dzięki mojej publikacji i FB Osiedle Azory kilka osób skorzysta z okazji zwiedzania Muzeum . A naprawdę warto !!  
Dzisiaj pokłosie wczorajszego postu. Kiedy cztery lata temu wystyrmałem się na tysiącznik zrobiłem oczywiscie kilka fot plenerowych pt. Co widać z tysiącznika. Dzień był nie specjalny bo i smog, i pora już bardziej pomarańczowa a i względy bezpieczeństwa ( ubłagałem szefa malarzy żeby mnie wpuścili ) też wpłynęły na to że tylko kilka zdjęć z jednego miejsca. Do dzisiaj nie wiem dlaczego nie sfotografowałem zajezdni autobusowej. Chyba nie uważałem tego za bardzo ważne.

Kraków z Tysięcznika  20.12.2012 r. ( wykonano w listopadzie 2008 r )

Tak wygląda KRK z Tysiącznika...


Kopiec Piłsudskiego i Salwator Tower...


Pużaka i bloki na Wzorach zachodnich... 


Ten biurowiec przy Różyckiego juz dawno wykończony...


W kierunku Biprostalu jeszcze ze stara elewacją...


A tak wygląda bazylika Mariacka i Ratusz...


Dach na Tysiączniku to plątanina kabli, anten, fajer murów ...


Bloki przy Różyckiego i kościół w dole...


Meksyk i domki koło niego...


Wiadukt na Opolskiej...


Ulica Jaremy...


Bloki przy Weissa tory kolejowe i Biprostal...


Kopiec Kościuszki i  blok przy Weissa...


Kopiec Kościuszki, Rydla a w dole budynki ZIS - u...


Dachy kościoła...


Panorama KRK z Azorów...


1 komentarz:

  1. Lubię to! Fajnie by było tam pójść w lecie gdy będzie czyste błękitne niebo :)

    OdpowiedzUsuń