czwartek, 14 marca 2013

19 dzwonników...

... oznajmiło Naszej Ukochanej Konserwie, Polsce i Światu że mamy nowego papieża Franciszka. Zaraz po białym dymie z komina nad Kaplicą Sykstyńską zaczęli gromadzić się dzwonnicy. Umowa była taka : Jak przed południem biały dym to o 16.30, jak wieczór to trzeba w 30 minut się zebrać. I tak było. Samochodami, na piechotę i na rowerze przyjechali na Wawel aby spełnić swój obowiązek. Z mediów tylko ja i Jasiek. Przyznam że fotografowałem ich już wielokrotnie ale pierwszy raz pod taką presją. Na dzwonnicy cisza, Zygmunt rozbujany ale jeszcze nie tak aby dzwonić, półmrok nie licząc dwóch potężnych reflektorów które tylko przeszkadzają w fotografowaniu. Proboszcz Katedry z słuchawką przy uchu, ja z radiem w uszach. Słysze : Habemus Papam, na dzwonnicy cisza jak makiem zasiał, po chwili dukam : Bergoglio, nawet nie wiem kto to, a dzwonnicy gapią się na mnie ze zdziwieniem, proboszcz macha ręką : DZWONIĆ ! DZWONIĆ ! "  a ja zdążyłem jeszcze wrzasnąć : ARGENTYNA ! i potężny głęboki Zygmunt potwierdza !! Mówię Wam wrażenie niesamowite  !!!!

Zygmunt dla Franciszka  13.03.2013 r.

















 To oni dzwonili na Chwałę Papieża Franciszka...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz