sobota, 23 marca 2013

Wielkanoc tuż tuż...

... a franca ( zima ) nie odpuszcza. Kiedy poszedłem w piątek sfotografować rozpoczynające się doroczne Targi Wielkanocne i zobaczyłem co dzieje się na Rynku pomyślałem że śnię. Sypał drobna " kaszka " , dookoła straganów zwały szarego, zlodowaciałego śniegu, na kostce leciuteńka warstwa lodu a w powietrzu mróz. Wszystkie dekoracje zasypane tym czymś białym. Musiałem zrewidować swoje plany i zamiast wiosny fotografować zimowe przygotowania do Wielkiej Nocy. Co prawda lata temu  ( 30 - 40 ) nie było to specjalnie dziwne ( śnieg na Wielkanoc ), ale od kilku lat jednak takiej pogody nie było. Dlatego w tym roku będzie mniej jajeczek, zajączków, palm i koszyczków. więcej natomiast  śniegu i mrozu w powietrzu. Brakowało mi tylko choinki.

Zimowe Targi Wielkanocne  21.03.2013 r.













 







1 komentarz:

  1. Pani Marku, skoro Boże Narodzenie było zielone, to Wielkanoc może być biała. To tak dla urozmaicenia naszego szarego życia :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń