sobota, 4 czerwca 2011

Mapping....

.... w 3 D Wzgórza Wawelskiego. Po pokazaniu Sukiennic w landszaftowych barwach przyszedł czas na Wawel. Święto Miasta to bardzo dobry pretekst do takich pokazów. No i wczoraj artyści z Niemiec i Polski pokazali swoje projekty artystyczne na ścianach wawelu. Jak dla mnie to trochę to było za ciemne. No ale ja mam stara matrycę. Zapewne Ci co walą foty 3200 lub 6400 bez pikselingu to pewnie ich to nie wzrusza. Ale generalnie nie było źle. Co prawda pierwsza instalacja przedstawiająca budowę ? remont ?  chyba nie za bardzo wyszła Przynajmniej z mojego miejsca. reszta ok choć jak już mówiłem ciut za ciemno.

Mapping 3 D Wzgórza Wawelskiego 03.06.2011 r. 




























 


2 komentarze:

  1. Bardzo dobre zdjecia. Czy mozesz wyslac mnie kilka mojej prezentacji ;) ? Byla druga z Norymbergi ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma problemu tylko podaj jakiegoś maila nie blogowego
    Marek

    OdpowiedzUsuń