wtorek, 28 lutego 2012

Sztywny Pal Azji...

... nawiedził ostatnio Naszą Konserwę Ukochaną. W rolę pala wcielił się  minister pracy i jakiś prac społecznych dla narodu czyli Władek Kosiniak Kamysz. Jak wiadomo wszystkim powszechnie, jestem stary ( już ten wiek ) jestem marudny ( czyli upierdliwy ) i w swojej tej upierdliwości postanowiłem sfotografować naszych ministrów co nami rządzą. Okazja jest bo ponoć wszyscy mają się w naszej Ukochanej pojawić w ciągu niedługiego czasu. Pana Boniego w ciup już pokazałem, czas na młodego jurnego, pięknego i przystojnego Władka Kosiniaka Kamysza co ministruje w pracy i jakiś pracach społecznych. W sile dwóch fotoreporterów wzięliśmy go w obroty. Chłop się tak wystraszył że ledwo dukał. Zesztywniał jak przysłowiowy Sztywny Pal Azji. Jacek po tej sesji stwierdził " Wczesny Pawlak. 0 mimiki, 0 ruchu, 0 emocji.0 KW.  Tylko pal " Nawet wrażenie Jackowego obiektywu pomiędzy dwa sitka wrażonego  na 30 centymetrów od twarzy Pala nic nie zmąciło jego mimiki. Widać że pochodzi z tego samego pnia co Waldi. Dlatego wybrałem do galerii ministrów jego najbardziej efektywną facjatę, w najbardziej emocjonującym zajęciu czyli wyjścia z konferencji.

Minister pracy i polityki społecznej Władysław Kosiniak Kamysz  27.02.2012 r.

Nawet obiektyw nie zmącił ministra znaczy Pala...


... jest energia. Minister wychodzi z konfy...

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz