poniedziałek, 18 czerwca 2012

Rumian...

...  polny czyli popularny rumianek rosnący w przydrożnych rowach i polach na których nie ma chemii. Oczywiście tam gdzie rośnie nic innego porządnego nie wyrośnie więc w takim polnym zgrupowaniu spotykany rzadko. Po ostatnich makach, kiedy opublikowałem je na blogu miałem wiele telefonów i maili w sprawie gdzie to pole jest. Informuję że już go nie ma. Rolnik się wkurzył widząc tabuny fotografów robiących sobie i rodzinie zdjęcia w nieużytku ( a przecież dopłaty, dopłaty ) no i zerżnął pole jak się patrzy. Mam nadzieję że rumiankowi sie nic nie stanie bo wyrósł w polu koniczyny.
A rumianek jak najbardziej na uspokojenie po sobocie. Ja nie piłem bo się nie nadymałem ale innym by się przydało.   

Rumian polny  (Anthemis arvensis ) w Beskidzie Wyspowym 18.06.2012 r.











1 komentarz: