sobota, 13 października 2012

Palikotek....

.... Janusz padło z ust Guy a Verhofstadta europosła z Belgii i wielkiego  zwolennika powstania Stanów Zjednoczonych Europy. Gość zagraniczny Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorców Ruchu Palikota. Bo dzisiaj to ta impreza przykuła uwagę mediów w Naszej Ukochanej Konserwie. Druga to Małopolskie Święto Konia ale o tym po tym.  Na Kongres zjechali się wszyscy Mali i Średni przedsiębiorcy w wierze gospodarczej idei Palikota. Było dobre 1000 luda z całej Polski. Ja nie jestem zwolennikiem tych idei w ogóle nie jestem zwolennikiem Palikota jako zbawcy Narodu,  ale wydarzenie w Konserwie duże a więc mnie tam zabraknąć nie mogło. Nie chciałem swojej fotorelacji pokazać w oparach haseł, nadymanej idei i wielkich słów. I właśnie słowa Guy a o Januszu Palikotku ( nie za bardzo umiał wypowiedzieć nazwisko frontmana ruchu ) rozładowało pewną nudę  w wypowiedziach poprzedników.

A zaczęło się od ćwiczeń, ćwiczeń jeszcze raz ćwiczeń...


... później szukano Janusza " A chodźżeż już...


... nareszcie razem. Trzech tenorów, nie już byli, a Trzech z PO...


... Frontmana Janusza aparatami gnębią nawet na scenie ...


... no siadaj Łukasz, Andrzej i módlmy się wspólnie...




... na pierwszy ogień Andrzej...


 ... jego mowa wzbudzała momentami aplauz, momentami zachęcała do czytania o Łukaszu...



... później na tapetę Łukasz.  Panie Łukaszu ! Wolniej, i ze zrozumieniem, godzina z logopedą też by się przydałą. Nie dość że oświetleniowcy przegięli z oranżem to jeszcze Pana mowa nie do zrozumienia momentami. A było o prawie...


... no a teraz Guy który przez część mowy musiał mówić do kobiety stojącej dwa metry od niego ku rozpaczy wszystkich...


... a teraz Janusz Palikotek powiedział Guy wzbudzając aplauz...


... no a teraz ja frontman Janusz Palkot. Dzień dobry...


... najpierw grzmiał...


... później wzbudzał aplauz...


... następnie mówił o wizji...


... i o wolności...


    ... cały czas dwojąc się i trojąc...



Jestem całym sercem za małymi i średnimi przedsiębiorcami. Niestety doświadczenie moje mówi mi że na gadaniu się kończy a my i tak musimy sobie radzić sami. Tak jest od wielu lat. I choć hasło " Damy radę " jest prawdziwe bo naprawdę damy radę to politykom jakiej by nie byli maści jakoś nie wierzę. 


Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorców Ruchu Palikota " Damy rade "  13.10.2012 r.


2 komentarze: