niedziela, 8 stycznia 2012

Psy, militaryści i Kot w Butach...

... oraz cała chmara wolontariuszy zbiera datki w ramach XX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Nasza Ukochana Konserwa Królewsko - Stołeczna jest dzisiaj zadeptywana przez rzesze ludzi z serduszkami. Właściwie ci bez serduszka czuja się chyba dziwnie. Jeśli naszą planetę ktoś obserwuje z góry to co roku dzień finału orkiestry zapewne niezmiennie go zadziwia. Nie ma chyba pomysłu który by nie był wykorzystany przez wolontariuszy. W tym roku zauważyłem cała chmarę militarystów ,którzy patrząc groźnie ze swoimi giwerami na których naklejone jest serce ( co za pomysł ) podsuwają skarbonkę orkiestrową. Psy Goldeny i inne rasy swoimi psimi oczami wyżerają każdy grosz. Z nowości to za pewne wolontariusz Kot w Butach. Ze znanych z zawodu i tego ze są znani zauważyłem rajdowca Leszka Kuzaja i " globtrotuarke " Martynę Wojciechowską Dopadłem też proboszcza Rasia z Mariackiego i cyknąłem pamiątkę wolontariuszkom i proboszczowi. . Na Rynku nie zauważyłem ani jednego " ludzia " który uchowałby się bez serca.  A wieczorem wiekie Serducho do Nieba. Zobaczymy jak będzie.

XX Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w Konserwie.. 08.01.2012 r














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz