czwartek, 10 marca 2011

Anioł w Krakowie

Nigdy nie wiadomo w naszym zawodzie co się stanie w momencie naciśnięcia migawki. Nigdy tez nie wiadomo kiedy drętwa mowa zmieni się w cudowny spektakl. I nigdy też nie wiadomo czy przypadkiem nudna impreza nie wpisze się do historii, a ty w tej historii bierzesz udział. I nigdy bym nie przypuszczał że zorganizowana impreza z okazji otwarcia Narodowego Centrum Nauki zostanie absolutnym hitem na Youtubie ( do dziś 400 tys wejść ) Mam wrażenie że otwarcie NCN zostanie zapamiętane na wieki tylko dzięki jednej osobie. Krzysztofowi Globiszowi. Ja wiem że to już nudne. Ja wiem ze Krzysztof Globisz chyba będzie do sądnego dnia żałował tego co zrobił. Nie dlatego że zrobił tylko z powodu konsekwencji. To jeden z najlepszych polskich aktorów. I nigdy, przenigdy nie chciałby być celebrytą i osobą rozpoznawalną. Nigdy ( przynajmniej ja go nie widziałem ) nie brał udziału w reklamach. Po prostu Anioł z Krakowa. No ale wszystko się kończy. Po jego konferansjerce w Pałacu Pod Baranami, pewnie rozpoznaje go każde dziecko na ulicy. Setki razy pokazywano to w telewizjach, od tygodnia żyje w gazetach codziennych i kolorowych. Dzisiaj " Wyborcza " też pisze o wydarzeniu piórem mojego ulubionego Stanisława Mancewicza. Oczywiście trzeba bronić Krzysztofa Globisza. To co zrobił było mistrzostwem konferansjerki. Z nudnej pompy zrobił perełkę, Niestety robiąc chyba sobie krzywdę. A to że jedni uznają ze obraził premiera, inni uważają że dokopał premierowi ja uważam podobnie jak premier : było hardcorowo I tyle. Premier się nie obraził bo Krzysztof Globisz wie co do kogo mówi i jak ta osoba się zachowa. Wyobraźcie sobie co by było jakby powiedział to do Jarosława Prezesa Najważniejszego. Pierdel pewny ! I Ostracyzm pewny jak w banku !

Krzysztof Globisz prowadzi otwarcie NCN w Pałacu pod Baranami 04.03.2011 r

P.s Uprzejmie informuje i uprzedzam ewentualne komentarze złośliwych moich szanownych kolegów i koleżanki po fachu że byłem całkiem trzeźwy, nieco rozbawiony a moje dziwne zachowanie proszę tłumaczyć sobie fantastyczna konferansjerką prowadzącego. Absolutnie dementuje pogłoski jakobym był bardziej pod wpływem niż Globisz. Wszelkie tego typu insynuacje są przygotowanym frontalnym atakiem na moja skromna osobę niepubliczną i będą ewentualnym przyczynkiem do spraw sądowych przed Sądem Najwyższego !





A tutaj Krzysztof Globisz w swojej najpiękniejszej roli Anioła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz