niedziela, 6 marca 2011

Dana

Działo się tyle ostatnio  w naszej Konserwie Krakowskiej że nawet nie miałem czasu coś napisać i pokazać. NCN, premier, histeria małyszomanii  itp. itd.  Dlatego niezwykłym dla mnie oddechem była wystawa Danki Węgiel w Artefakt Cafe " Karnawałowe Sny " Stwierdziłem że w ostatnich dniach to było najważniejsze. Premier. Małysz i cała reszta może poczekać. Danka namalowała kilkanaście fot przy pomocy grupy młodych rozbawionych na moście Piłsudskiego. Piękne barwy świetnie sfotografowane twarze i dla mnie znakomity rzadko spotykany u fotografów kadr w kwadrat. Osobna sprawa to wernisaż w Artefakt Cafe. Młodzi niech zapamiętają ten adres Topolowa 40,  bo to świetne miejsce do pokazania swojej sztuki. Na uboczu wiec przyjdą ci co chcą, żadnych przypadkowych ludzi i miejsce przygotowane do prezentacji sztuki. Czego chcieć więcej. Aha  ! Jeszcze bardzo chętny na sztukę menago Szymon zwany Helmutem. Tylko się wystawiać.  Wczoraj szaleństwa trwały pewnie do głębokiej nocy.
A ja chciałem tylko pogratulować wystawy Danie. Danuśka pełny szacun !    
Zachęcam wszystkich  !  Artefakt Cafe Topolowa 40 i Karnawałowe sny po krakowsku na moście Piłsudskiego. Świetne zdjęcia !

Specjalnie pokazuje reprodukcje tylko dwóch z nich  aby was zachęcić. Reszta to oczywiście Dana, balety i piękne makijaże

" Karnawałowe sny " - wystawa fotografii Danuty Węgiel  Artefakt Cafe Topolowa 40
UWAGA ! Wystawa jest do 18.03. Trzeba sie spieszyć  !!











 

Karnawałowe sny dla zachęty 


2 komentarze:

  1. Zdjęcia Danusi to rewelacja. Wie to każdy, kto miał zaszczyt być Jej modelem :)
    A wystawę koniecznie muszę zobaczyć :)
    Łukasz M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki Łukaszu za wpis. Śledź wydarzenia na KrakowskiejWitrynieFotograficznej.blogspot.com bo będzie informacja o prezentacji portretów Danki na spotkaniu fotoreporterów pod Grucha
    pozdrawiam
    maro

    OdpowiedzUsuń