wtorek, 20 grudnia 2011

Agencje....

.... padają jak muchy, zawód fotoreportera umiera na naszych oczach, cóż nam wiernym pozostało. No tylko Kościół i sztuka. I właśnie połączenie tych dwóch nastąpiło dzisiaj w Bazylice Mariackiej w Krakowie. Jak było zobaczymy  w wieczór wigilijny. Chóry dziecięce i chóry dorosłe, gwiazdy i gwiazdeczki D J i Monton Trio i wszystko w kolędach w nowych aranżacjach. Właśnie nagrano w naszym Mariackim koncert " Kolęda Nova " Po tym drugim członie nazwy koncertu aż strach się bać.   Ja byłem, umierający fotoreporter,  z moimi oczywiście kolegami po fachu równie umierającymi ( tylko co po niektórzy jeszcze maja nadzieję ) na próbach. Bo Telewizja Polska w swojej łaskawości zezwoliła na fotografowanie przez godzinę. Śpiewania nie usłyszeliśmy ale to co chcieliśmy sfotografować zobaczyliśmy. Było naprawdę pięknie. Przy tych światłach w Bazylice zapominało się o tym co pisałem w pierwszym zdaniu. O muchach i oczach.  Było po prostu bajecznie. I nawet przez moment pomyślałem o abonamencie. Ale to przez moment. Przypomniało mi się ile kasy wydala publiczna na przepraszam pierdoły i gwiazdy nędznego asortymentu i mi się odechciało myśleć o abonamencie. Lepiej by wydawali na takie cacka oświetleniowe.

Próba do koncertu " Kolęda Nova " w Bazylice Mariackiej  19.12.2011 r.


















1 komentarz:

  1. Byliśmy na tym koncercie! :) Bilety zdobyłam "na jednej nodze", o 14:00, a koncert był o 21:00. Tak doświetlonej bazyliki nigdy nie widziałam i pewnie nie zobaczę. Większość kolęd zaskakuje. Koniecznie musisz usłyszeć "Mizerną, cichą" Kroke i "BumCyk Kolędę" jakiegoś DJ-a :)

    Pozdrawiam śpiewająco! ;)

    OdpowiedzUsuń