czwartek, 9 kwietnia 2015

Rocznica....

...pogrzebu papieża Jana Pawła II. Dzisiaj wydaje się że juz nikt nie pamięta. Takie miałem wrażenie po wczorajszym dniu kiedy to minęło 10 lat od tego wydarzenia. Miliony w Rzymie, dziesiątki tysięcy na krakowskich błoniach i w wielu, wielu innych miejscach. Wczoraj wróciłem do zdjęć z tamtego dnia. Zrobiłem wtedy kilkanaście panoram ludzi którzy zgromadzili się na Błoniach. Nie dysponowałem wtedy narzędziami tak doskonałymi aby posklejać te panoramy. Dzisiaj już bez problemu. Więc złożyłem je i pokazuję je pierwszy raz.  

Jest 8 kwietnia 2005 roku. Na Błoniach zgromadziło się wielotysięczny tłum chcący uczestniczyć we Mszy pogrzebowej papieża Jana Pawła II. Jest piękna pogoda..... 















08.04.2015 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz