piątek, 5 sierpnia 2016

Pożegnanie.....

ŚDM - Dzień szósty

czyli dzień ostatni. Jak pisałem poprzednio nie wybierałem się do Brzegów. Za tłumnie, za gorąco a na zakończenie za mokro. Ominęło mnie trochę ale nie żałuję. Bo Kraków o poranku wyglądał fantastycznie. PO tygodniu harmideru śpiewów i wiecznej fiesty było to przeżycie odkrywcze.
A po południu pożegnanie w Tauron Arenie. Symboliczne pożegnanie i podziękowanie dla tysięcy wolontariuszy dzięki którym ten tydzień w Krakowie był zorganizowany. Pożegnanie a zarazem powitanie bo Papież żegnał się przy obrazie Matki Bożej Kalwaryjskiej. Dużo się mówiło że pojedzie niespodziewanie do Kalwarii. Nie pojechał za to Ona przyjechała do Niego....

Miasto było puściuteńkie. Z cicha liczyłem że wszyscy na Brzegach a On tymczasem wybierze się na spacer po pustym Krakowie. Nie udało się być sprytniejszym ale warto było próbować.....







Tauron Arena. Symboliczne pożegnanie z wolontariuszami  i powitanie Obrazu....





Wszyscy jesteśmy fotografami....


Przy Obrazie Matki Bożej Kalwaryjskiej....



Nie wiem czy Papa zadzwonił na ten numer ale pomysł niezły....( już raz wykorzystany )




I to już ostatnie zdjęcie z ŚDM. Symboliczny wyjazd Ojca Świętego z Kurii na Franciszkańskiej 3. Za każdym razem od 1979 roku kiedy robiłem zdjęcia papieżom była mowa że to może się nie zdarzyć za naszego życia . Mnie przytrafiło się kilkanaście razy. I liczę na następne spotkania....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz