piątek, 22 sierpnia 2014

Parasolki z .....

... no właśnie nie z Szelburga a z Połczyna Zdroju. Kiedy wyjeżdżałem na wakacje na Pojezierze Drawskie nie brałem pod uwagę Połczyna Zdroju. Jednak w pewnym momencie moich wojaży trafiłem do tej miejscowości. O instalacji słyszałem jeszcze w lipcu z telewizorni ale jakoś nie skojarzyłem. Dopiero tam na miejscu zaskoczyłem ! Główny deptak w Połczynie ulica Grunwaldzka cała pod różnokolorowymi parasolami. Jest ich 700. Nie doczytałem nigdzie kto był projektantem tej niewątpliwie niezwykłej instalacji. Ponoć pomysłodawcą był burmistrz Połczyna który widział taką instalację w jednym z Portugalskich miasteczek. Tutaj na 40 lecie deptaku zainstalowano podobne. Efekt jak widzicie na zdjęciach po prostu niezwykły ! Chudząc tym deptakiem  zastanawiałem się co by było gdyby któregoś dnia takie parasole zakwitły na Floriańskiej !!!

Parasolki z Połczyna  10.08.2014 r.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz