środa, 20 stycznia 2016

Ścinki ręcznej...

... czyli ręka , noga, głowa...itd.  Jak wiadomo w Naszej Ukochanej Konserwie trwają Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej mężczyzn. Impreza z dawna oczekiwana i ciesząca się  świetnym wzięciem wśród kibiców.
Jesteśmy po pierwszej turze, jutro zaczyna się faza decydująca a w przyszłym tygodniu półfinały i wielki finał. Kto wygra na parkiecie nie wiadomo, natomiast wiadomo ze wygrała Tauron Arena. Rodzona w ogromnych bólach, dzisiaj w zasadzie można by powiedzieć że jest w Krakowie od dawna. 

Impreza imponująca pod względem organizacyjnym ( według mnie pierwsza faza doskonała zobaczymy jak później ) sportowo naprawdę jest co oglądać  szczególnie dla mnie siedzącego dosłownie o dwa metry od aktorów tego wydarzenia. I właśnie te dwa metry powodują że nie zdąży się zmienić aparatu, obiektywu, ogniskowej no i powstają.... ścinki ręcznej.

Zdjęć produkujemy masowe ilości.. Tego nie jest w stanie przerobić żaden internet, żadna gazeta, żadne media. Ale robimy. Dla własnej satysfakcji, dla pracy, w końcu dla siebie. Zauważyłem że bardzo wiele zdjęć odrzucam a to z powodu kadru,nieostrości, jakiś innych technicznych niedoskonałości. Postanowiłem odkładać je na osobny plik i zobaczyć co z tego wyniknie. I tak powstały " Ścinki ręcznej " czyli Ręka, Noga, Głowa.... "  Publikuje je dla własnej satysfakcji, i przyjemności. I od razu mówię ze mam świadomość ich niedoskonałości. Ale nie  w tym rzecz. Chciałem je uratować od kosza....

Niektóre oznaczam krótkim tytułem lub komentarzem. Inne pozostawiam bez...






Nie rozbieraj mnie...



Luka nie dasz rady. To ręka Szmala.....






Ręka...


Piąta ręka i piłka....


Ręka po raz drugi...


Jak oni tak potrafią robić....


Za szeroko ktoś podpowiedział...


 Panowie !!! To nie siatka !!!



Michał !!! Uważaj na nogę !!!


Piłka jest moja....



EURO EHF 2016  Kraków 20.01.2016.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz