czwartek, 30 lipca 2015

Show - Balet Shine....

... czyli " nie lubię w dupie ptasich piór " jak brzmiał stary bon-mot z Kabaretu Olgi Lipińskiej,.
Tak mi się to przypomniało kiedy poszukując " destynacji turystów " w Naszej Ukochanej Konserwie  spotkałem te przesympatyczne dziewczyny na placu Świętej Magdaleny. Wraz z moim kolegą po fachu robiły zdjęcia i filmy reklamujące ich zespół.Show - Balet Shine. Zajmują się występami tanecznymi, organizacja imprez , nauka tańca. Jakbyście kiedyś na imprę potrzebowali tancerki polecam. Są świetne !

Tego dnia spotkałem je parę razy w centrum .

Tutaj na placu Świetej Magdaleny









Po chwili widziałem je na planie " Kantora " ale nie grały. Zszokowały tą część męską ekipy filmowej. Patrząc pogubili się chłopiny....




Na koniec spotkałem je na Rynku Głównym. Wietrzysko usiłowało wyrwać im te pióra wielobarwne. Ale nie dały sobie....





Show - Balet Shine w Krakowie  29.07.2015 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz