piątek, 25 marca 2016

Feta....

.... 22 marca 2006 roku. Finał Cracovia Comarch- GKS Tychy.Cracovia wygrywa ostatni pojedynek w play - off i zostaje Mistrzem Polski w hokeju ...po 57 latach. Ostatni tytuł był w 1949 roku. Teraz na stulecie Cracovii zdobywa swój piaty tytuł Mistrza Polski !!!!!

Minęła dekada. Jest piątek wieczór 25 marca. Jutro wielki mecz którego właściwie nie powinno być.   Cracovia w ostatniej dekadzie spotykała się ze swoim odwiecznym rywalem GKS Tychy pewnie  kilkadziesiąt razy. każdy mecz zacięty każdy wynik nieprzewidywalny. Tak samo w finale 2016. Pierwsze dwa mecze dla Krakusów, drugie dwa dla Tyszan, w Krakowie trzy dni temu ku rozpaczy kibiców przegrywają z Tychami. Niewielu jest optymistów. Każdego którego pytam mówi ze nie wierzy. A jednak wiara czyni cuda. Cracovia w Tychach wygrywa po niezwykle zaciętym meczu 3 : 2.
Jutro w Wielką Sobotę na lodzie Rezurekcja Cracovii !!!!!  Cokolwiek by się nie działo chłopaki udowodnili że są wielcy !!!!

Byłem wtedy 10 lat temu kiedy zdobywali ten swój tytuł po 57 latach. Dekada czasu, inny sprzęt, inne doświadczenia. Teraz patrząc na te zdjęcia wyrywam sobie kłaki z łba. NO ale wtedy dysponowałem sprzętem dużo gorszym. A i warunki na lodzie w czasie fety fatalne, Dym rac, czerwone światła, tafla paruje, ja biegam jak opętany bojąc się stawiać kroki bo to przecież lód. Coś wyrzeźbiłem. Dzisiaj nie patrząc na techniczne braki te zdjęcia mają dla mnie ogromną wartość. raz ze feta, dwa Cracovia, trzy moje pierwsze zdjęcia sportowe po wielu latach opublikowane w gazetach i pierwsze zdjęcia w agencji. No po protu historia.  

Mam nadzieję że jutro po Rezurekcji na Cracovii zrobię lepsze. No i mam nadzieje że znowu Cracovii !!!


Radość była ogromna....



Szampan lał się strumieniami....


 Tradycyjnie spłonął kapelusz kierownika zespołu....


Pokonani ale niezwykle waleczni Tyszanie...


Złote medale dla chłopaków....


Tak naprawdę ten który doprowadził do tego że Cracovia została Mistrzem Polski. Prof. Filipiak.   


To była ta drużyna....




No i te chłopaki....


Puchar jest nasz....


Ci co prawie lód zgryźli teraz gryza złote medale....




Czy im się uda jutro ? Ano zobaczymy....

22.03.2006 Cracovia Mistrzem Hokeja....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz