sobota, 28 grudnia 2013

Lokomotywownia....

... Płaszów czyli moje dziecięce marzenia aby być kolejarzem. I jak te dziecięce marzenia tak Lokomotywownia leży prawie że w gruzach. Właściwie parowozownie Płaszów wybudowano w 1927 roku. I wygląda na to że jak ja wybudowano tak do tej pory tam nic nie zmieniono. Może tylko dostosowano ją do lokomotyw gdy parowozy wyszły że się tak wyrażę z mody. Do zdjęć przymusił mnie Andrzej za co serdecznie dzięki. Wykorzystałem trochę wolniejszego czasu no i są.
Zaskoczyła mnie kolorystyka rdzy i w ogóle jakby to powiedzieć upadek tego wszystkiego Od dwóch lat nie wykorzystywana stoi i niszczeje. Kołowrót jeszcze całkiem sprawny natomiast budynek wachlarzowy zamknięty na trzy spusty. Widziałem w sieci zdjęcia  z przed dwóch lat gdzie w lokomotywowni stały składy " Pociągu papieskiego " Pociągu nie ma a jak wszystko pójdzie tak jak w Naszej Ukochanej Konserwie to i lokomotywownia zniknie niestety.

Lokomotywownia Płaszów  27.12.2013 r.






 


   
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz