piątek, 19 grudnia 2014

W Piekarni, Cukierni....

.... czyli debiut !!!!!! Mój debiut blogowy w prasie !!!!  Bardzo się cieszę z dwóch powodów. Pierwsze że to fotoreportaż i to bardzo obszerny, co zupełnie nie zdarza się w gazetowych wydaniach, a dwa że to mój wpis blogowy " Symfonia na 12 chłopa i 24 ręce "  Publikacji gazetowo - internetowych mam na koncie kilkanaście tysięcy, ale taka publikacja na 12 zdjęć, na dodatek z moim tekstem zdarza mi się po raz pierwszy. I Uwaga : w całości zdjęcia CZARNO _ BIAŁE !!!!!  To naprawdę rzadko się zdarza aby w pięknym kolorowym piśmie wydawca decydował się na zdjęcia czarno białe ! Dzieki piękne wydawcy polecając wszystkim wydawnictwo branżowe miesięcznik " W Piekarni Cukierni " bo jakby ktoś chciał zobaczyć jak wygląda pięknie wydane czasopismo branżowe, koniecznie powinien to zakupić. Znakomity papier, pięknie wydrukowane ! świetne teksty i...przepisy ! Naprawdę warto !
Specjalne dzięki Kaziowi Czekajowi za inspiracje i "kopy " po kostkach mobilizujące mnie do zawalczenia o publikację ! Naprawdę dzięki !!!

" W Piekarni, Cukierni "  nr 11/2014

A mój wpis na blogu " Symfonia na 12 chłopa i 24 ręce znajduje się tu : http://mareklasyk.blogspot.com/2014/10/symfonia-na-12-chopa.html 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz