piątek, 17 czerwca 2011

Dwurnik....

.... Edward to jak już pisałem wielokrotnie to mój ulubiony artysta ( mam ich wielu ) Tym razem artysta w ramach Life Festiwalu Oświęcim namalował mural na ścianie kamienicy tuz obok Zamku w Oświęcimiu. Kilkanaście postaci młodych muzyków graja na kontrabasach. Tło do tego muralu stanowi ulubiony kolor artysty błękit pruski. Mural nie ma nazwy ( przynajmniej ja go nie znalazłem ) . Czy pomoże aby Oświęcim stał się miastem znanym nie tylko z powody historii II Wojny. Uważam że każde działanie  w tym kierunku jest dobre. Na pewno ściągniecie artystów tego pokroju co Dwurnik przyniesie dużo pożytku. Ale pewnie widzenie Oświęcimia nie zmieni. Próbować jednak trzeba bo miasto jest tego warte

Edward Dwurnik w Oświęcimiu  16.06.2011 r. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz