wtorek, 23 sierpnia 2011

JP II, Żyd, Baba....

....taki mniej więcej zestaw zobaczyłem na Targach Sztuki Ludowej. To że JP II trafił na wszelakiego rodzaju pamiątki wiem od dawna. Ludzie dla zysku zrobią wszystko, a drudzy dla uciechy i pamiątki to kupią. Po co i na co nie wiem, choć portrety JP II widziałam w wielu domach. No ale widać taka potrzeba ludu. Natomiast słusznej postawy JP II wyrzezany w drzewie przez artystę ludowego ( bo przecież  tylko tacy mogą brać udział w targach) stojacy obok całej armii Żydów, Bab w chustach tudzież portretów malowanych na szkle przyznam widziałem po raz pierwszy. No cóż, widok JP II w róznych miejscach przestał mnie dziwić i trzeba przyjąc ze za chwile na Emausie i Rękawce obok kiwajacych sie Zydów bedze równiez JP II w geście pozdrowienia. I to zapewne będzie pełna ekumenizacja o która zabiegał Papież.
A poza tym na Targach nic nowego. Artyści, chińszczyzna dzięki sprzedaży której pewnie Ci pierwsi mogą być na targach i smród grillów z kiełbaskami ( co najbardziej mnie denerwuje ) No ale widać tradycją ludową jest również kiełbaska, piwo i JP II obok Żyda.     

Targi Sztuki Ludowej  Kraków 22.08.2011 r.

                                                                      Pełna ekumenizacja....







... Artyści ludowi pełna gębą...








...artysta z laską...


2 komentarze:

  1. Ekumenizm... jaki ładny eufemizm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałem Bobe że Ty zawsze znajdziesz jedno trafne słowo do komentarza
    Pozdrawiam !
    Maro

    OdpowiedzUsuń