poniedziałek, 31 grudnia 2012

Biegli...

... Sylwestrowo i w przebraniach. Po raz IX odbył się w Naszej Ukochanej Konserwie Bieg Sylwestrowy. Zgodnie z tradycja uczestnicy biegną w przebraniach. I to jakich !!!  Jeśli ktoś kto oglądnął tych 1,5 tys uczestników biegu powie mi ze w Naszej Konserwie nuda, zaprzaństwo kołtun i zacofanie to nie wiem jak mam nazwać to co dzisiaj widziałem. Nie można było znaleźć postaci której by tam nie było. Zresztą zobaczcie sami  !!! A to tylko skromny wycinek tego co można było zobaczyć. Po prostu :

Jesteście Wielcy  !!!!!

Monia  !!! Po prostu jesteś 100 % Baba  !!! 
 





Bardzo dobre było !!! Skorumpowano mnie łykiem i nie doniosłem ze na dopingu biegną !!!


Pamele sfotografowałem dla Warszawiaków. Bo wiedzą kto to Pamela a jak nie zobaczą Mariackiego to nie uwierzą że w Krakowie





























2 komentarze:

  1. wspaniali!! popłakałam się ze śmiechu :)
    KK
    PS: Monika F. rzeczywiście świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mareczku, cudne foty! Cieszy, że jest tylu pozytywnych świrów w naszym kochanym miasteczku, aż się lepiej biegło:-)
    Monika F.:-)

    OdpowiedzUsuń