poniedziałek, 21 lutego 2011

Cup

Pisałem tu już kilkakrotnie że lubię fotografować taniec. Nie tylko z powodów stricte fotograficznych ale również malarskich. Barwa, ruch, mimika, gra tancerzy fotografuje się zawsze świetnie. Wczoraj miałem okazje zrobić zdjęcia w trakcie gali finałowej krajowych eliminacji międzynarodowego konkursu Dance World Cup 2011. Na stronach internetowych wyczytałem że to Światowy Konkurs Tańca dla niepublicznych szkół baletowych i tanecznych w kategoriach dzieci i młodzieży. W krakowskich eliminacjach była też kategoria open.  No i powiem że bardzo mi się to podobało. Bardzo różnorodne występy. Od solowych po wieloosobowe zespoły. Baletowe i taneczne. Formy taneczne bardzo różnorodne od tańca nowoczesnego poprzez folklor po balet. Fotograficznie jest to taki prawdziwy samograj. I pewnie dlatego bardzo trudno wybrać dobre zdjęcia. Ja wybrałem kilka zdjęć sytuacyjnych i zdjęć które mi się podobały ze względu na ruch. Tu tancerze sami tak jakby " malowali zdjęcie " I przyznam że to dla mnie jest najbardziej fascynujące. Co też tancerz wymaluje na mojej matrycy. Dużo zależy tutaj od światła. Niestety wczoraj nie było z tym za dobrze. No ale moze tańczacy tak sobie zyczyli.

Eliminacje Dance World Cup 2011. Kraków 20.02.1011. NCK

 

















1 komentarz:

  1. Świetne zdjecia.. niektóre byłyby idealne do mojego minionego projektu :0)

    OdpowiedzUsuń