niedziela, 20 stycznia 2013

Czasu Części Pierwsze....

... czyli Kasia Sochacka śpiewa na balkonie Sukiennic. Śpiewa swój przebój który zarazem jest pierwszym oficjalnym teledyskiem debiutanckiego singla finalistki III edycji programu "Mam Talent" który to teledysk tez był wyświetlany na specjalnym ekranie umieszczonym na Sukiennicach. Nie jestem fanem Kasi anie jej muzyki, nie jestem kibicem programu " Mam Talent " ale wydarzenie było historyczne ostatecznie z balkonu Sukiennic nie śpiewał nawet sam Jan Kiepura ( przynajmniej ja nic o tym nie wiem )Kasia była bardzo stremowana, jej fani w ilości ze stu tez dopisali , turyści się zatrzymywali i robili foty a zgromadzenie pod Sukiennicami zwróciło uwagę Straży Miejskiej i Policji co nie zawsze ma miejsce.

Kasia Sochacka śpiewa z Sukiennic 19.01.2013 r.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz