piątek, 8 kwietnia 2011

Tablica.....

.... Zbigniewa Wassermanna na ul. Brackiej. Odsłonięta cztery miesiące temu z pompą, łzami i wzruszeniami. Poszedłem tam dzisiaj bo od dzisiaj w całej Polsce przybędzie nam kilkanaście jeśli nie kilkadziesiąt takich tablic. I powiem że nie byłem zaskoczony. Tablica kompletnie ginie w natłoku reklam z kanapkami, rowerami i innymi tablicami reklamowymi. Oczywiście można powiedzieć że najważniejsza jest pamięć w sercu. Ale według mnie jeśli ktoś powiedział A i zadbał o tablicę to powinien powiedzieć i B czyli dbać aby ta tablica nie ginęła miedzy kanapką, rowerem a Biurem Kowala.  Nigdy nie byłem zwolennikiem poglądów Zbigniewa Wassermana, ale przyznam że po prostu mi przykro że pamięć nasza jest tylko w momencie pompy odsłaniania i tak naprawdę na pokaz.

Tablica Zbigniewa Wassermana na ul. Brackiej Kraków 08.04.2011 r.







2 komentarze:

  1. PONIEWAŻ UWAŻAM PANA ZA 'INSTYTUCJĘ DOBRZE POINFORMOWANĄ',PROSZĘ O JAKIEŚ INFORMACJE, ZDJĘCIA NA TEMAT MIĘDZYNARODOWEGO FESTIWALU HUCULSKIEGO.NA STRONIE TEGOŻ, NIE ZNALAZŁAM AKTUALNOŚCI, ANI BIEŻĄCEGO PROGRAMU. BĘDĘ WDZIĘCZNA, MIESZKAM DALEKO I BARDZO DO MOJEGO MIASTA TĘSKNIĘ 1 DZIĘKUJĘ ZA BLOG, PIĘKNE ZDJĘCIA
    CZĘSTO TU ZAGLĄDAM
    BARBARA GURGUL WIEN.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie napisałaś mi czy oglądałaś i czytałaś na moim blogu o Hucułach. w marcu na poście Huculi i tam możesz oglądnąć zdjęcia i jak gram na trąbicie. A jeśli chodzi o bliższe informacje najlepiej wejdź na www.muzeum.krakow.pl i tam wszystkie informacje przeczytasz a nawet zakupić katalogi filmy torby huculskie itp. Bardzo dziękuje za odwiedziny i zapraszam częściej. A jakby coś we Wiedniu to ja napisze
    marek

    OdpowiedzUsuń