piątek, 1 kwietnia 2011

Zadzwoń do Błogosławionego !

Ten baner widziałem już od kilku dni. Szczerze powiedziawszy mało mnie interesował. Dyskusja czy na budynku Franciszkańskiej 3 wieszać banery reklamowe są dyskusją akademicką. Skoro na innych budynkach można to dlaczego nie na Franciszkańskiej 3. Ale dopiero dzisiaj zauważyłem zbitkę telefonu i tytułu książki " Odpowiem na twoje pytania " W pierwszym momencie pomyślałem że to pierwszy kwiecień. W drugim oczyma wyobraźni widziałem siedzącego dyżurnego w wydawnictwie i odpowiadającego na nurtujące pytania dzwoniącego. I dopiero za trzecim rzutem oka zrozumienie dotarło do zwojów mózgowych. No cóż przecież nie musiałem wiedzieć że to książka. Nigdzie takiej informacji na banerze nie zauważyłem.  A wiek mój,  usprawiedliwia że pomysły niezbyt szczęśliwe nie zawsze trafiają do głowy. Choć widok siedzącego dyżurnego przy telefonie i odpowiadającego na pytania owszem, owszem. Byłby ciekawszy temat choćby fotograficzny niż baner na Kurii.

Baner na Kurii  01.04.2011 r. Kraków






   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz