poniedziałek, 4 lutego 2013

Urodziny....

... ostatnio miałem , i choć ta datę raczej obchodzę dalekim łukiem jak noblistka Wszystkim ostatnio znana niż obchodzę to jednak przyjaciele, koledzy, koleżanki mnóstwo znajomych przesłało słowa otuchy, nadziei, słowa pełne dowcipu a także pewnej dozy złośliwości za co specjalne dzięki ! Nic tak nie podnosi mnie na duchu ( i adrenaliny która uwielbiam ) niż ciut złośliwości.  Bardzo jeszcze raz dziękuje wszystkim którzy droga blogową i Fejs Brukową przekazali mi w tych dniach słowa skierowane do mnie !

A ja miałem jeszcze z racji obchodzenia rzeczonej daty też pewną konsternację. Oto zacne wydawnictwo Biały Kruk opublikowało świetną książkę historyczną " Przedmurze Chrześcijaństwa " z piękną moją rozkładówką. Zastanowił mnie jednak podpis pod zdjęciem :

" Jan III Sobieski pod Wiedniem " Fot. Marek Lasyk

Trochę się przeraziłem jak policzyłem ile lat temu robiłem to zdjęcie. Wszak Król Jan był tam w 1683 roku ! Tyle lat ! Tyle lat ! 
Z błędu wyprowadził mnie nieodzowny Kozak mój guru od anegdot stwierdziwszy " Marku ! Nie przejmuj że się ja fotografowałem " Bitwę pod Grunwaldem " i jeszcze żyję !!!  

" Jan III Sobieski pod Wiedniem " Juliusza Kossaka na rozkładówce w " Przedmurzu... "


... i to samo w oryginale Repr. Marek Lasyk

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz