piątek, 8 marca 2013

Kamil.....

 ... Stoch czyli Mistrz Świata w skokach narciarskich na dużej skoczni w moim obiektywie. Miałem bardzo mało czasu bo Kamil leciał do Lahti i dosłownie u sponsora był 5 minut. Pozostało mi zrobić sylwetkę plus jego zdobycze ostatnie. Kamil to bardzo sympatyczny młody człowiek. Absolutnie inny niż Adaś Małysz. Ujął mnie tym że kiedy poprosiliśmy go o medale on powiedział " a tak tak medale .. " i ku naszemu zaskoczeniu sięgnął  do tylnej kieszeni w dżinsach wyciągając swoje trofea zawinięte we wstążki. Przypomniała mi się Szymborska poszukująca swojego medalu noblowskiego w swoich 400 szufladach.
Nie pytałem go o świadectwo, nie pytałem o życie, nie pytałem o religijność. W ogóle o nic nie pytałem bo Stochomania, Małyszomania, i inna mania jest mi obca. Owszem korzystam z niej bo fotografuje ale generalnie jestem dla każdej manii sceptyczny. Oczywiście oprócz fotografowania ! 

Kamilu ! Dzieki piękne i życzę dalekich skoków !

Kamil Stoch u sponsora  07.03.2013 r.

Niech Pan poczeka ! Jeszcze te medale dyndające...


 


... tu mam usiąść ?



... nie będę siadał...



Kamil Stoch Mistrz Świata



... a to jego medale....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz